Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Νέα δάση, νέα εποχή, δύναμη στην πλάση...

Σήμερα περιήλθε στην αντίληψη μου αυτό το βιντεάκι:


Η φάση ξεκινάει κάπου στο 1:28 και τελειώνει στο 2:32. Σ' αυτά τα 34 δεύτερα εμπερικλείεται όλος ο νεοπλουτισμός που έχει πνίξει το νησί. "Αυτό που έχω εγώ αυτοί δε θα τα έχουν ποτέ τους... αυτά που έχω εγώ κι ακολουθήστε με στο αυτοκίνητο...".

Αυτά = δίμετρη κουκλάρα (πιθανόν αλλοδαπή γιατί Κύπρια με τέτοιο ανάστημα χλωμό το βλέπω) + ακριβό αυτοκίνητο. Πού το παράξενο; Στο "αυτά που έχω". Γυναίκα και αυτοκίνητο είναι κτήμα - είναι αντικείμενα που προσδιορίζουν το ποιόν του ανθρώπου. Είναι δηλαδή πράγματα που έχουν αγοραστεί με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Θέλοντας να δείξει ποιός είναι τους καλεί να τους δείξει αυτά που έχει...

Θα μου πείτε μην πυροβολείς τον άνθρωπο σε μια στιγμή αδυναμίας, σε μια στιγμή που ποδοπατήθηκε η περηφάνια του. Κι αν δεν πήγε για να δείξει τη φωνή του αλλα για να δείξει αυτά που έχει;

Δεν υπάρχουν σχόλια: